Ar Jūs ignoruojate 90% savo klientų?

cat

Remiantis Chet Holmes, vienu iš garsiausių verslo mokytojų, tik 3% iš Jūsų turimų gavėjų yra pasiruošę pirkti dabar, kiti 6% – svarsto apie tokią galimybę.

Jeigu norite pasiekti likusius 91%, turite daugiau bendrauti su savo klientais. Kyla natūralus klausimas kaip tai padaryti. Tai visai paprasta:

  • Būkite naudingi
  • Nevenkite asmeniškumo
  • Įrodykite savo vertę
  • Įrodykite, jog esate savo srities profesionalai ir ekspertai

Padarykite tai, ir tik tuomet pardavinėkite. Visa tai galite atlikti labai paprastai, į pagalbą pasitelkiant automatinius laiškus.

Automatiniai laiškai suteikia galimybę pateikti visą naudingą informaciją pažingsniui ir tinkamu laiku.

Nors ir kaip keistai tai skambėtų, automatiniai laiškai gali būti patys asmeniškiausi. Aišku visa tai turi būti daroma teisingai, o siunčiami laiškai neturi atrodyti kaip automatiniai.

Dalinamės su Jumis keliomis automatinių laiškų idėjomis.

1. Mokykite savo gavėjus

Sukurkite automatinių laiškų seką, kurie suteiktų naudingą informaciją. Aiškiai parodykite, kad informacija gaunama laišku yra naudinga ir aktuali.

Norite patarti renkantis naują kompiuterį? Pradėkite nuo kelių variantų aptarimo, tęskite įvardinant svarbius parametrus.

Norite padėti išsirinkti kelionę? Aptarkite keletą variantų. Pasidalinkite informacija apie šalis, lankytinus objektus. Siųskite jau keliavusių savo klientų įspūdžius. O tik tada parduokite bilietą.

Padalinkite visa tai į kelis laiškus ir paskatinkite laukti sekančio laiško.

2. Pasidalinkite  jau turima informacija

Nepamirškite pasidalinti naudinga, bet šiek tiek senesne informacija su savo naujais gavėjais. Jeigu prieš savaitę išsiuntėte naujienlaiškį su naudinga informacija (ar pasiūlymais kurie dar galioja), kodėl neišsiuntus laiško šiandien visiems naujiems Jūsų gavėjams?

Taip sulauksite daugiau dėmesio ir apsilankymų.

3. Įtraukite įvairias medijas

Žmonėms patinka bendrauti ir dalintis informacija. Pasiūlykite prisijungti prie kitų Jūsų naudojamų medijų, pvz. Facebook ar YouTube puslapių.

like

4. Palaikykite kontaktą

Užduokite klausimų. Paprašykite įvertinimo ir pabandykite gauti kuo daugiau informacijos, jog ateity galėtumėte pateikti specialiai pritaikytus pasiūlymus. Visa tai parodo, jog Jums rūpi Jūsų paslaugų kokybė ir siekiate ją pagerinti.

ask

5. Papasakokite apie save

Parodykite kas Jūs esate. Papasakokite apie save, apie savo paslaugas ir įrodykite savo vertę. Pasidalinkite naudinga informacija, dažnai užduodamais klausimais.

didyouknow

6. Pasiūlykite nuolaidą

Pasiūlykite tokią nuolaidą, kurios daugiau niekas negalės pasiūlyti. Tačiau neskubėkite, tai galima padaryti 5-uoju automatiniu laišku, prieš tai išsiuntus keletą aukščiau paiminėtų laiškų.

discount

P.S. Nepamirškite daugiau idėjų automatiniams laiškams ieškoti Pinterest galerijoje.

 

Gediminas