3 patarimai didinantys naujienlaiškio atvertimus

Šiame straipsnyje trumpai pasidalinsiu mūsų įžvalgomis kaip padidinti Jūsų siunčiamų naujienlaiškių atvertimus.

Jeigu Jūsų paklaustų kas labiausiai skatina atidaryti naujienlaiškius, turbūt dauguma pasakytumėte, jog siunčiamo laiško tema (subject). Tačiau tai nėra visai tiesa. Iš tiesų yra svarbūs trys elementai: siuntėjas, laiško tema bei pirmasis tekstas angl. preheader.

Siuntėjas

sender

Siuntėjas susideda iš dviejų dalių: siuntėjo vardo ir siuntėjo el. pašto adreso.

Renkantis siuntėjo vardą svarbu suprasti kaip yra atpažįstamas ir kaip pasitikima Jūsų prekės ženklu ar įmonės pavadinimu. Galbūt labiau atpažįstamas realus Jūsų įmonės darbuotojas? Nevenkite personalizuoto siuntėjo pavadinimo, tai gali būti jūsų klientų aptarnavimo specialistas ar įmonės vadovas!!!

Taip pat atsiminkite, jog siuntėjo el. paštas iš kurio siunčiamas naujienlaiškis turi būti aktyvus. noreply@jusuimone.lt tikrai nėra pats geriausias pasirinkimas. Suteikite galimybę gavėjui Jums atrašyti ir užduoti norimus klausimus.

Naujienlaiškio tema

email subject line word cloud jan 2014_large

Tobulos laiško temos Jūs nesukursite. Tai galiu Jums garantuoti. Tačiau nesakau, jog bandyti to pasiekti neverta. Tikrai verta. Štai ir keletas patarimų:

  1. Naudokite raktinius žodžius: nemokamas, akcija, nuolaida, patarimai. Tai yra vienas iš būdų atkreipti gavėjo dėmesį.
  2. Įtraukite daugiau skaičių. Laiško temos su skaičiais suprantamos kur kas paprasčiau.
  3. Trumpa tema ne visada yra geriausias pasirinkimas. Svarbu pats naujienlaiškio temos aktualumas ir aiškus pačio naujienlaiškio turinio atspindėjimas.
  4. Specifika. Išnaudokite savo galimybes, rašykite unikalias ir specifines laiško temas pristatydami atskirus savo produktus ar paslaugas. Išnaudokite tai siunčiant savo pasiūlymus atskirais laiškais.
  5. Simboliai. Tinkamai panaudoti simboliai pridedantys tekstui žaismingumo tikrai gali padidinti Jūsų naujienlaiškio atvertimus. Tačiau naudokite juos atsargiai ir nesumenkinkite pačios savo laiško temos.
  6. Testuokite, testuokite ir dar kartą testuokite.

Keletas gerų pavyzdžių:

  1. 3 ways to turbo-charge your marketing today
  2. Get your dream body. Download our 31-day program now
  3. See what Grumpy Cat can teach you about business
  4. Shop the 90s trend

Pirmasis tekstas naujienlaiškyje

mobile

Pirmasis tekstas arba angl. preheader – kas tai? Tai yra pirmas matomas tekstas Jūsų naujienlaiškyje. Dažniausiai tai būna standartinis naujienlaiškio tekstas – Nematote paveikslėlių? Spauskite čia. Tačiau tai nėra pati geriausia praktika, ypač dabar kai atsinaujinusios pašto programos ir mobilieji telefonai šį tekstą rodo daugeliu atvejų.

Išnaudokite šią galimybę ir papildykite savo naujienlaiškio temą. Rekomenduojamas šio teksto ilgis yra iki 140 simbolių.

Tai gali būti:

  1. Kvietimas atlikti tam tikrą veiksmą (call2action);
  2. Speciali žinutė ar priminimas;
  3. Personalizuota informacija.

Labai svarbu, kad šis tekstas neatkartotų informacijos jau esančios laiško temoje. Šis tekstas gali turi būti naudingas, gali būti šmaikštus bei linksmas.

Pasinaudokite šiais patarimais ir padidinkite siunčiamo naujienlaiškio atvertimo procentą. Nepamirškite, jog A/B testavimo funkcija yra pati geriausia priemonė didinant atvertimus. Tinkamai išnaudojus A/B testavimą bei šiuos straipsnyje paminėtus elementus, savo naujienlaiškio atidarymą galite padidinti net 30%!

Gediminas